Advertisement

מונטנגרו קוטור / מונטנגרו מונטנגרו המדריך המלא למטייל טיולים הארץ : מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006.

מונטנגרו קוטור / מונטנ×'רו מונטנ×'רו ×"מ×"ריך ×"מלא למטייל טיולים ×"ארץ : מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006.. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). קוטור מוכרת בגלל החלק העתיק של העיר והמבנים העתיקים הניצבים בו (כנסיות ומצודות), מתקופת ימי הביניים, הכלולים. בעיר מתגוררים 13,510 תושבים והיא המרכז הניהולי של עיריית קוטור. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה ( מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת ב דרום אירופה, בחלקו. מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה.

בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה. לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943.

3
3 from
קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. Cattaro) היא עיירת חוף ב מונטנגרו. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. המבנים הלבנים בעלי הגגות הכתומים.

בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים.

קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון. חומת העיר העתיקה של קוטור. מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. לדעת רבים מדובר ביהלום שבכתר של מונטנגרו. אבל לחופשת הקיץ הישראלית, שבוע בבודווה ואזור מפרץ קוטור יספיק בהחלט, וגם 4 לילות יעשו את העבודה. מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים במונטנגרו על גבי מפה. עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני.

מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006. עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. טיפוס רגלי קצר שנמשך כחצי שעה.

חוות ×
חוות ×"עת על Touring Montenegro קוטור מונטנ×'רו Tripadvisor from media-cdn.tripadvisor.com
החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נמשיך בנסיעה ונעצור לביקור במרינה פורטו טיווט (porto tivat). ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). העיר קוטור על חוף הים במונטנגרו היא עיר עתיקה, מוקפת חומה וצפופה מאוד. העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת. טיפוס רגלי קצר שנמשך כחצי שעה. אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו.

מונטנגרו כל כך קטנה אבל יש בה הרבה מה לראות, ועוד לא הגענו לאזור הצפון.

ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. לדעת רבים מדובר ביהלום שבכתר של מונטנגרו. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה חוף מונטנגרו 264 מלונות. טיפוס רגלי קצר שנמשך כחצי שעה. מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24. העיירה נבנתה לראשונה בימי הביניים והמבנים, הכנסיות והמצודות שבעיר, נכללים ברשימת אתרי מורשת. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד הרים גבוהים ושחורים, שהעניקו למדינה הזעירה את שמה, מפרצים עמוקים, כנסיות עתיקות ונופים מרשימים, כל אלה מושכים. פרק לאומי דורמיטור 11 מלונות. הוא ממוקם בחלק מבודד של מפרץ קוטור. לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו.

עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטיווט (tivat). מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. קוטור זו עיירת חוף יפיפייה שמוקפת בהרים מכל צדדיה. Бока которска / boka kotorska), הידוע גם כ בוקה , הוא המפרץ המתפתל של הים האדריאטי בדרום מערב מונטנגרו ואזור מונטנגרו מרוכז סביב המפרץ.

Mapo ×
Mapo ×"מלצ×" על אטרקציות ×'קוטור ×"עיר ×"עתיק×" של קוטור from res.cloudinary.com
Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה ( מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת ב דרום אירופה, בחלקו. מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24. כדי שלא תבזבזו זמן יקר בהכנות לטיול, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על. עיירות ימי הביניים השמורות היטב שלהן. הרים גבוהים ושחורים, שהעניקו למדינה הזעירה את שמה, מפרצים עמוקים, כנסיות עתיקות ונופים מרשימים, כל אלה מושכים. Бока которска / boka kotorska), הידוע גם כ בוקה , הוא המפרץ המתפתל של הים האדריאטי בדרום מערב מונטנגרו ואזור מונטנגרו מרוכז סביב המפרץ. קוטור היא עיר מבוצרת על חוף הים האדריאטי של מונטנגרו.העיר העתיקה מימי הביניים, המתאפיינת ברחובות ובכיכרות מתפתלים, כוללת מספר כנסיות רומנסקיות, כולל קתדרלת קוטור (kotor cathedral). מפרץ קוטור (סרבית ו מונטנגרי :

אטרקציות, מזג אוויר, טיול רגלי ועוד

עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. מידע עדכני המציג את המרחק בין יעדים שונים במונטנגרו ואת הזמן המשוער למעבר בינהם. מונטנגרו, או בשמה השני צ'רנה גורה, נחשבת בין יודעי דבר לאחת הפנינים היפות באירופה. המבנים הלבנים בעלי הגגות הכתומים. לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו. אבל לחופשת הקיץ הישראלית, שבוע בבודווה ואזור מפרץ קוטור יספיק בהחלט, וגם 4 לילות יעשו את העבודה. ניתן לראות את כל מרחקי הנסיעה והמסלולים במונטנגרו על גבי מפה. מפרץ קוטור (סרבית ו מונטנגרי : לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. מונטנגרו התנתקה מסרביה והוכרזה מדינה ריבונית בשנת 2006.

מלון h שרה לאקז'רי רומס (h sara luxury rooms) בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה הפועל 24 מונטנגרו. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה ( מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת ב דרום אירופה, בחלקו.

Posting Komentar

0 Komentar